Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatòria de les proves selectives pel sistema de concurs oposició torn lliure i promoció interna per cobrir les places de personal laboral

Selecció de personal laboral en el marc de l'apartat cinquè de l'Acord de 20 de maig de 2022 mitjançant el qual es va aprovar l'oferta pública d'estabilització i l'oferta d'ocupació pública ordinària per l'any 2022

Codi SIA

3184311

Persones destinatàries

Persones físiques interessades que vulguin accedir com personal laboral fix i compleixin els requisits establerts a les bases d'aquesta convocatòria.

Termini per a resoldre i notificar

El procés selectiu objecte d'aquesta convocatòria, ha de finalitzar en un termini de 2 anys comptadors des de la data de la publicació d'aquest Acord.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Institut Balear de l'Habitatge (IBAVI)

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Presentació de sol·licituds pel torn lliure

Requisits

Persones físiques que compleixin els requisits prevists a la convocatòria

Documentació a presentar

Termini màxim

El termini de presentació de sol·licituds és de setanta-cinc dies hàbils comptadors a partir del tercer dia hàbil des de la publicació d'aquest Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Institut Balear de l'Habitatge (IBAVI)

Contacte

Servei o Secció responsable

Institut Balear de l'Habitatge (IBAVI)

C/ de Manuel Azaña, 9 . Tel.: 900700003 - Fax: 971468829

(oposicions@ibavi.caib.es)

Observacions

Recordau que hi ha dos tipus de tràmits, un pel torn lliure i un altre pel torn de promoció interna.

X

Presentació de sol·licituds promoció interna

Requisits

Persones físiques que compleixin els requisits prevists a la convocatòria

Documentació a presentar

Termini màxim

El termini de presentació de sol·licituds és de setanta-cinc dies hàbils comptadors a partir del tercer dia hàbil des de la publicació d'aquest Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Institut Balear de l'Habitatge (IBAVI)

Contacte

Servei o Secció responsable

Institut Balear de l'Habitatge (IBAVI)

C/ de Manuel Azaña, 9 . Tel.: 900700003 - Fax: 971468829

(oposicions@ibavi.caib.es)

Observacions

Recordau que hi ha dos tipus de tràmits, un pel torn lliure i un altre pel torn de promoció interna.

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Institut Balear de l'Habitatge (IBAVI)

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar